Vevőkezelés tréning

avagy apró mozaikokból épül a kép

A sikeres vevőkezelés elégedett ügyfelekhez és céljaid eléréséhez vezet.

Miben különbözik a profi Értékesítő vevőkezelése? 

A válasz az apró mozzanatokban rejlik.

Sok gyakorlati elemmel gazdagított napunkon azon a folyamaton megyünk végig, melyen a sikeres értékesítők is haladnak a vevőikkel. Megkeressük az eredményes értékesítő "miértjeit", amiért Őt tekintik a nagybetűs szakembernek a vevők. Miért van több értékesítése? Valóban csak a szerencsén múlik? Ha úgy érzed, hogy ezen a felgyorsult piacon kihívás felmérni, ki a valódi vevő, ha szeretnéd ennek a vevőnek a legjobb otthont vagy befektetést megtalálni, akkor ez a tréning Neked szól.

A sikeres vevőkezelés elégedett ügyfelekhez és céljaid eléréséhez vezet. Ha erre vágysz, várunk szeretettel!

Következő képzésünk időpontja

Megfelelő számú jelentkező esetén, egyeztetés alapján. 

A képzés időtartama

1 nap

A képzés ára

40 000 Ft/fő + 27% ÁFA

A képzés helyszíne

1016 Budapest, Gellérthegy utca 17.


Miért az Akadémia 2.0?

Az általunk tartott képzések módszertani alapjai

20 év tapasztalata

A tréning napi szinten támogatja a munkádat, mivel nálunk olyan trénerek oktatnak, akik jártak a te utadon, és húsz év szakmai tapasztalatának összessége támogatja őket. 

Személyre szabott oktatás

Nálunk nem a kötelező, betanult anyag átadása a cél. Trénereink nem félnek változtatni, improvizálni, ha a csoport úgy viheti magával a legtöbbet. 

Szenvedélyünk az oktatás

Szenvedélyünk az oktatás, a minőség és a hitelesség. Mindennek alapja Kelet-Közép Európa legnagyobb ingaltanközvetítői csoportja, a Duna House Csoport, amelynek tagjai vagyunk.

A tréning oktatói

Pető Nóra

Szakmai tréner

"Az oktatás értéket teremt, ehhez pedig eszközként a becsület, az emberismeret, a hitelesség, a jó kommunikációs készség társul. "

Radó Tamás

Oktatási vezető

"Fontos mérföldkőhöz érkeztem a Duna House Csoportnál, ahol azt a megtisztelő feladatot kaptam, hogy oktatási stratégiával és tréningekkel támogassam munkatársaink szakmai útját."

Szabó-Szőke Renáta

Oktatási vezető

"Vallom, hogy egy szervezet legnagyobb értékei azok a szakemberek, akik képesek a megújulásra, és a célok elérése érdekében mozgósítják az energiájukat."

Jelentkezés a vevőkezelés tréningre

A vevőkezelés tréningre történő jelentkezéshez, töltsd ki az alábbi űrlapot!